Kodulehe
SEO

Kodulehe igipõline probleem –  külastajaid on vähe, kuna koduleht pole otsingutulemustes piisavalt hästi nähtav. Öeldakse, et kui sind pole Google esilehel pole sind (otsija jaoks) olemas. Seda kinnitab ka statistika:

  • 93% internetiliiklusest saab alguse internetiotsingust.
  • 63% inimestest otsivad internetist infot enne ostu sooritamist.
  • 97% eestlastest kasutab internetti. 88% kasutab internetti iga päev.
  • 37% eestlastest tutvub esmakordselt internetis toote või teenusega, mida ta ka hiljem ostab.
  • Internet on turunduskanalina 2,5x efektiivsem kui televisoon ja 4x efektiivsem kui trükimeedia.

Mis on SEO?

Kodulehtedest ja internetiturundusest rääkides kasutatakse tihti mõisteid kodulehe optimeerimine ja SEO. Mis on optimeerimine?

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele (SEO) on tegevus, mille eesmärk on läbi otsingumootorite veebilehele rohkem külastajaid tuua. Mida väiksem konkurent ja unikaalsem toode või teenus seda lihtsam on internetis nähtav olla. SEO on meie arvates veebilehe omanikule kõige olulisem valdkond, kuhu panustada. Kuid samas koosneb SEO paljudest elementidest ja peamine otsingumootor Google on pidevas muutumises. Kõrvalolev pilt annab aimu sellest, millest SEO koosneb.

Kõige ajakulukam otsigumootoritele optimeerimise osa on olemasoleva kaardistamine, et leida üles kodulehe kõige nõrgemad küljed. Analüüs loob aluse kodulehe tervisest ning annab võimaluse parandada esilekerkivaid probleeme. Otsingutulemuste positsiooni parandamiseks saab optimeerida peamiselt kodulehte ennast kuid ka palju teisi faktoreid. SEO ei ole ühekordne protsess, vaid regulaarne töö, mille käigus jõutakse soovitud tulemuseni.

#1 Analüüs ja eeltöö

Edukas internetiturundus ja ka SEO saavad alguse heast planeerimisest. Kõrge positsioon internetiotsingu tulemustes. Tänapäeval eelistab Google neid lehti, mis inimestele meeldivad. Seega tulemusi mõjutavad näiteks kodulehe kiirus, turvalisus ja kasutusmugavus (UX), sisu aktuaalsus ja pikkus ning samas valmisolek otsingurobotite kui kvaliteetikontrollijate teenindamiseks (tehniline SEO).

Lisaks üldisele lähtepunkti kaardistamisele on oluline vaadelda ka seda, milliseid märksõnu potentsiaalsed kliendid otsides kasutavad ning millisel positsioonil praegu nende sõnadega ollakse. Samuti tasub arvestada ja isegi õppida edukamate konkurentide tegemistest.

Pakume eduka optimeerimise lähtepunktina mitmeid erinevaid analüüse, kus vaatame üle kõik senise ning pakume alati välja ka võimalikud lahendused. Pakume kodulehe tehnilise valmisoleku, kasutajamugavuse ja Google märksõnade analüüsi, mida saab tellida ka ühe tervikliku teenusena. Antud teenustega saab tutvuda kodulehe analüüsi lehel.

#2 Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine

Kodulehte optimeerides tugineme analüüsile ja senistele tulemustele ning viime ellu muudatused saavutamaks paremat leitavust. Kodulehe SEO korrasolek on väga oluline otsirobotite jaoks, kes vigase või puuduliku struktuuri korral ei kuva kodulehte otsingutulemustes. Sellised tehnilisi tingimusi on palju, mida jälgida. Näiteks tekstide ülesehitus ja pikkus, märksõnade kasutus, sisu struktuur, lehe aadress, kiirus, kvaliteet ja turvalisus.

Koduleheväline optimeerimine

Teine valdkond sõltub kodulehevälistest tingimustest, mis on samuti ettevõtte kasuks mõjutatavad. Lehe ajalugu ja külastatavus, reklaam, autoriteet, viitavate linkide arv, kvaliteet aga ka asukoht ja klientide kaasatus.

#3 Korrata!

Monitooring ja regulaarne haldus

SEO võtted, otsinguootorid ja konkurendid on pidevas muutumises ning seega ei ole tegemist ühekordse tööga. SEO puhul on edu saladus pidev protsess, kus tuginedes olemasolevale tehakse uusi muudatusi, mille edukust omakordna analüüsitakse ja nii edasi.

Seetõttu pakume lisaks eelmainitud teenustele ka järjepidevamat tulemuste monitoorimist ja jooksvaid raporteid. Seda kõike ikka selleks, et sinu kodulehel aina paremini võiks minna.

Lihtsamate veebilehtede puhul sisaldub põhiline SEO arendamine meie igakuises hoolduspaketis. Pikema või mahukama koostöö käigus kindlasti  ka soodsamad hinnad, seega küsi pakkumist!

1
2

Hinnad

Kui palju maksab otsingumootoritele optimeerimine (SEO)?

SEO puhul sõltub hind väga paljudest erinevatest faktoritest. Üldjuhul on kõige lihtsam arvestada, et teostame töid tunnihinnaga 30€ tund. Oleme alati vastutulelikud ning arvestame sinu vajaduste ja võimalustega. Meil on kliente, kes väiksemate kodulehtede puhul kulutavad alla saja euro aastas kui ka neid, kellel on kulu suurem.

Kodulehe optimeerimine on ettevõtja jaoks kõige lihtsam ja tihti ka odavaim viis, kuidas ennast reklaamida. Kodulehe SEO abil võib kerge vaevaga oma konkurente või tihti isegi suuri ettevõtteid edestada. Samuti on SEO riskid palju väiksemad kui tavareklaamis. Veebilehe optimeerimise abil on võimalik jõuda väga täpse või väga laia kasutajaskonnani või lihtsalt tõsta teadlikust oma brändist, toodetest või teenustest.

Teeme üheskoos sinu kodulehe paremini leitavaks

  •  

Lisainfo ja konsultatsioon

Vallo Põldaru
Tel: +372 5343 7725
vallo@lemur.ee

Teenused sinu veebilehele

1
2
3
4
5