Kodulehe analüüs on põhjalik tervisekontroll. Luubi all on iga lehekülg, tekst, statistiline näitaja ja külastajate käitumine. Kasutatavuse analüüs näitab, kuidas külastajaid kodulehel käituvad. Nii selgub kodulehe vastuvõetavus külastajatele: sisulehtede liiklus, tagasipõrke määr, kasutusmugavus, arusaadavus, lihtsus ja viitamine. Samuti tulevad esile murekohad ja võimalused arenguks.
Kodulehe audit kaasab mitmeid tööriistu, sealhulgas Google Analytics, Google Search Console ja Screaming Frog.
Vastuse saad küsimustele:
- Millised veebilehe osad on katki ja ei tööta?
- Kas lehtede loogika, struktuur ja sisu on korras?
- Kui tõhusad on veebilehe erinevad osad ja lehed?
- Kuidas inimesed kodulehele jõuavad ja kuidas käituvad?
- Kas inimesed leiavad seda, mida otsivad?
- Kuidas erinevatel turunduskanalitel läheb?
- Kui palju on uusi ja korduvaid külastajaid?
- Kas koduleht äratab külastajas usaldust?
- Miks ja millal külastajad lahkuvad lehelt?
- Kuidas kodulehte kasutajasõbralikumaks muuta?
- Kuidas panna koduleht paremini müüma?